Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Αντίο 2010

Μια τελευταία ανάρτηση γι αυτόν τον χρόνο... Έτσι για ένα αντίο... Ήταν δύσκολος για μένα... Πιο πολύ για το φως που άναψε για λίγο, όσο χρειαζόταν για να νιώσω το σκοτάδι πιο πυκνό όταν έσβησε... Αλλά δεν πειράζει... Η ζωή τραβάει μπροστά! Κι εγώ δεν έχω σκοπό να μείνω πίσω! Εμπρός λοιπόν για την νέα χρονιά και δεκαετία με αισιοδοξία... Κι όπου βγει! Κι ότι φέρει... Τα μανίκια πάνω και θα το παλέψω, θα το παλέψουμε όσο μπορούμε. Κι αν πεθάνω θά 'ναι στην, μάχη... Αντίο 2010....
Καλή χρονιά να έχουμε....
Καλή δεκαετία....
Καλώς να ορίσεις
2011

23 σχόλια:

  1. Σπύρο μου, μη παραδώσεις τα όπλα μη σηκώσεις τα χέρια στα αντίξοα.
    Η παλάτζα έχει μια πάνω μια κάτω..
    Σαν το κύμα..
    Σαν το δέντρο που νομίζεις πως το έκαψε το χιόνι και αυτό ανθίζει.

    Ολα τα καλά που περιμένεις με δύναμη και αγώνα θα είναι ΔΙΚΑ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σπύρο, όπως λέει κι η γιαγιά Αντιγόνη, μην παραδώσεις τα όπλα. Κι αν το σκοτάδι πέφτει πυκνό, βρίσκουμε σαν παλεύουμε τρόπους να φωτίσουμε τον κόσμο μας.

    Να είσαι καλά, γερός δυνατός. Να παλέψεις για όσα θες, όσα μπορείς. Να βρεις στο διάβα σου την ευτυχία και την χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα σου φέρει τα καλύτερα!!! Γιατί το αξίζεις!!!
    Είσαι μαχητής και θα τα καταφέρεις!
    Μην ξεχνάς πως έχεις κοντά σου συμπαραστάτες, την οικογένειά σου, και τους φίλους σου!
    Την αγάπη μου και τα φιλιά μου Σπύρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οταν υπάρχει Υγεία όλα παλεύονται κι οταν δίπλα σου έχεις ανθρώπους που πιστεύουν σε ΣΕΝΑ τότε τα καταφέρνεις πάντα!!!
    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!
    Την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σπύρο, ας τραγουδήσουμε: Πάλης ξεκίνημα, νέοι αγώνες !!!
    ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΧΡΟΝΙΑ!!!
    ΘΕΟΦΑΝΩ (Γλάρος!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σπυράκο μου,
    για μας οι χαρές, για μας και τα δύσκολα!!!Δεν το βάζουμε κάτω.Αισιοδοξούμε, χαμογελάμε και προχωράμε μπροστά με δύναμη στα πόδια...

    Καλές εμπνεύσεις και καλή επιτυχία σε ό,τι κι αν κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή χρονιά με υγεια, αγάπη και έμπνευση!

    Φιλια πολλα Σπυρακο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα έχουμε μιαν υπέροχη χρονιά με πολλές μάχες, ελπίζω οι περισσότερες κερδισμένες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια πολλά!!! Καλή χρονιά Σπύρο μου!!!

    Εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είσαι πάνω από όλα γερός και να βρεις ότι ποθεί η καρδιά και ψυχή σου.Προχώρα γερά και μην το βάλεις ποτέ κάτω....ξεκίνα και πάλι από την αρχή...

    Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Aγαπητέ μου Σπύρο , σου εύχομαι απο καρδιάς Χρόνια Πολλά Καλή Χρονιά!! Διαβάζοντας την ανάρτησή σου Πήρα κουράγιο απο τα λόγια σου έχεις απόλυτο δίκιο ο Θεός μας δίνει τις δυσκολίες αλλά παράλληλα και τις λύσεις.!! Σάυτή τη ζωή πρέπει να είμαστε μαχητές.!! Εύχομαι υγεία και οικογενειακή ευτυχία!! Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν σε φοβάμαι εσένα, σίγουρα θα τα καταφέρεις! Αν άκουγες και καμιά αδερφική ψυχή που ουρλιάζει και άφηνες κατά μέρος τις ψυχολογίες, τότε τα πράγματα θα ήταν σίγουρα και καλύτερα. Έχεις όμως ένα μήνα να την ακούσεις....., γιατί αν δεν, μετά θα γίνει της Γαλατίας.....
    Χρόνια Πολλά Σπυράκο με υγεία, ευτυχία, αγάπη, ελπίδα και σοφία!*

    *Αν οι 4 στις 5 ευχές ήταν ΚΑΙ ονόματα γυναικών ταυτόχρονα, δεν νομίζω να μας χάλαγε.....
    Ο διαφθορέας.....
    Θεοφανούλα, εσύ δεν ακούς..... Έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "Κι αν πεθάνω θά 'ναι στην, μάχη... Αντίο 2010...."

    Αν ήξερες πόσες φορές το έχω πει κι εγώ, Σπύρο μου!
    Πολύ δύσκολος χρόνος, για όλους μας.
    Ας πούμε πως πέρασε... Ας μείνει μόνο στις αναμνήσεις.
    Χρόνια Πολλά και Καλή μας Χρονιά, Σπύρο μου!
    Έχουμε υποχρέωση να είμαστε όρθιοι και δυνατοί! Θα τα καταφέρουμε!
    Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή, δυναμική χρονιά, με υγεία, χαρά, ευτυχία και πολλή πολλή αγάπη!!!

    σνουποφιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ... πάει η δική του η σειρά...
    Ήρθε ο νέος (χρόνος) με τα δώρα, με τραγούδια, και χαρά....

    Όλα όσα επιθύμησες Σπύρο μου τα προηγούμενα χρόνια, το 2011 τα είχε φυλαγμένα, άνοιξε την αγκαλιά σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι εγινε Σπυρακο μου; Γιατι κατι πρεπει να εγινε......
    Οτι κι αν εγινε ομως, εμεις θα ειμαστε οι νικητες......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιαγιά Αντιγόνη

    Μανούλα μου.... Κουράστηκα είναι αλήθεια... Αλλά δεν σκοπεύω να παραδώσω τα όπλα μήτε να σηκώσω τα χέρια.... Θέλω να πιστέψω στην παλάτζα με τα πάνω και τα κάτω..
    Λες να ανθίσει ξανά το δέντρο;;;;

    Δήμητρά μου

    Θέλω να πιστέψω πως θα βρω τρόπους να φωτίσω τον κόσμο μου/μας.
    Ανταποδίδω τις ευχές σου....

    Κάρυ μου...

    Ναί έχω εσάς! Τους καλύτερους φίλους.... Και την δική μου αγάπη και τα δικά μου φιλιά σε ΄σνα και στο Μαμούνι μας...

    ΧΑΡΑ μου

    Υγεία ακόμα έχω δόξα τω Θεώ! Κι εσείς όλοι πιστεύετε σε μένα και με γεμίζετε ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!
    Γι αυτό σας έχω αγαπήσει όσο δεν φαντάζεστε...

    Θεοφανούλα μου...

    Ναι! Να τραγουδήσουμε! Καλή χρονιά να είναι για όλους μας!!!

    porcupine...

    Ελενάκι μου,
    Σωστά!!! Θυμάμαι και τα δικά σου... Όχι δεν θα το βάλουμε κάτω... Θα προσπαθώ να κάνω ότι λες...
    Και εννοείτε η ανταπόδωση τέτοιων σπουδαίων ευχών...

    Coula μου

    γλυκιά... Επίσης καλή μου... Χρειαζόμαστε πολύ την έμπνευση τώρα που οι καιροί έγιναν πεζοί.... Φιλιά πολλα και σε σένα και να ξέρεις ότι αυτό το "-άκο μας" με συγκίνησε πολύ...


    mahlerάκο μου

    Από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί... Ευχαριστώ για την ελπίδα που μου δίνεις...


    irini μου

    Ευκαιρία να μπορέσω να ξεκινήσω και πάλι από την αρχή ζητάω μόνο... Τίποτε άλλο... Από μηδέν κι όχι από μείον....


    tania μου

    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... Ευχές πολλές πολλές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εχω χασει καποια συνεχεια φαινεται...
    Τι γινεται Σπυρο...;;
    Δεν αρχιζεις ποτε απο το μηδεν...
    Αν τις δικες σου προσπαθειες ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ δεν τις
    ...Μηδενιζεις...
    Εσυ εισαι με αξια μεγαλη ατομο...
    Εχεις ανεβει πολλα σκαλοπατια...
    Εχεις αγγιξει πολλες ψυχες...Και τη δικη μου..
    Για να μου λες...Οτι αρχιζεις απο ...μειον...
    Ποτε δεν ισχυσε αυτο...
    Ουτε τωρα θα ισχυσει...
    Οτι και να σου εκαναν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ThePhantomIsHere

    Χρήστο μου
    Μόνο να ελπίζω πως θα τα καταφέρω μου έμεινε...! Θα σε ακούσω.... Χρόνο χρειάζομαι μόνο....
    Για το τελευταίο κομμάτι σχολίου ένα θα πω... Δεν παίζεσαι διαφθορέα μου.....


    Τα χνάρια

    Κατερίνα μου

    "Κι αν πεθάνω θά 'ναι στην, μάχη... Αντίο 2010...."

    Να ευχηθούμε να μείνει μόνο στις αναμνήσεις μας όπως λες σαν εφιάλτης που πέρασε.
    Όρθιοι θα μείνουμε ΝΑΙ... Υποχρεωμένοι στον εαυτό μας....


    marilia μου

    Αντεύχομαι τα ίδια σε σένα σήμερα που ανοίγουν οι ουρανοί και αφουγκράζονται την ψυχή μας.... Κι από μένα ένα γλυκό σνουποφιλάκι....


    to alataki

    Ιωάννα μου...
    Ναι πάει κι έφυγε... Μακάρι το 2011 όντως να κρατάει τις επιθυμίες μας μέσα του.... Εγώ αγκαλιά, νου και ψυχή ανοιχτά τα έχω.... Μετά θα δείξει...


    Ρίκη μου

    Πολλά και τίποτε δεν έγιναν γλυκειά μου... Ο απολογισμός αν εξαιρέσω εσάς όλους είναι αρνητικός... Ευτυχώς έχω εσάς που βρήκα εδώ μέσα... Πολλές πολλές γλυκές ευχές...

    Μαχαίρη μου

    Δεν νομίζω να έχασες κάτι...
    Λες να μηδενίζω μόνος μου τις προσπάθειες;;; Όχι δεν τις μηδενίζω, οι προσπάθειες μένουν... Τα αποτελέσματα είναι φτωχά...
    Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια κι αυτό το άγγιγμα ψυχής που λες.... Αυτά με κρατάνε όρθιο... Το μείον είναι στα οικονομικά... Να είσαι καλά.... Απο τα βάθη της ψυχής μου στο λέω... Είσαι ιδανικό πρότυπο μαχητή για μένα... Και να ξέρεις ότι μπροστά σου δεν αξίζω δεκάρα τσακιστή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ασκαρούλη μου

    Να είσαι καλά φιλαράκι μου. Και σε σένα το ίδιο!! Μας χρειάζεται δύναμη κι όλα θα διορθωθούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αχ...Αυτα τα λεφτα τα ερμα...
    Τα αχρηστα...Που μας οδηγανε στη δυστυχια...
    Οταν τους δινουμε πολλη σημασια...
    Μη "πεφτεις" φιλε..Αλλου ειναι η ευτυχια, και η χαρα...Και αυτο το ξερεις...Το κατεχεις..Το πραττεις...
    Μην τους αφηνεις, τους αλλους, τους τριτους..
    να σε θολωνουν...
    Τραγουδα στο μπανιο...
    Βγες βολτα με το σκυλο στη φυση..
    Γραψε ενα διηγημα, με τις εικονες σου...
    Εξηγησου...
    Εμενα φιλε[πες τους]..
    Αυτη ειναι η μουρη μου..[δειξε]
    Αυτη η τσεπη μου..[δειξε]
    Εσυ, που με κοιταζεις..;;[ρωτα]

    Κι αν αυτοι που σε κοιτανε στην τσεπη,σου φυγουν...Διπλο το καλο..
    Δικη τους ολη η χασουρα...
    Και δικο σου ολο το κερδος...
    Συμφωνεις...;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πως γίνεται να μην συμφωνήσω; Πως;;; Σοφέ μου και γλυκέ φίλε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή