Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 30 Μαρτίου 2011

Κόκκινη λέξη

Τέλος γράψε με το κραγιόν σου στον καθρέφτη
και στάσου πίσω από την κόκκινη την λέξη
κι έτσι σαν η ματιά σου στην εικόνα σου θα πέφτει
σκέψου πως θέατρο τα χρόνια αυτά έχεις παίξει....

Θά'ναι η αλήθεια που θα δεις σαν ματωμένη
χρώμα θα πάρει απ' το φτηνό το κοκκινάδι...
Του έρωτα τα δυο φτερά αγριεμένη
καιρό πολύ τα είχες βάλει στο σημάδι...

Στάσου και δες πως ξεμακραίνεις από μένα
μέσα στην άτακτη αυτή φυγή σου....
Θεέ μου πως ζήσαμε τόσο καιρό στο ψέμα....
πόσο μια θεατρίνα ήσουν στην ζωή σου.........


Αργοναύτης 30/03/2011


(Γραμμένο σήμερα στην δημιουργική γραφή.... Δόθηκαν οι λέξεις φτερά, φυγή, τέλος και έπρεπε να συμπεριλαμβάνονται όπως έπρεπε μία από αυτές να είναι υποχρεωτικά η πρώτη.... Επίσης μας ζητήθηκε μία σύντομη φράση κατά προτίμηση στίχοι, που θα μπορούσαν να αναρτηθούν σε δημόσιο μέσον ή χώρο και να είναι το μήνυμά μας στον κόσμο.... Θέλετε να δοκιμάσετε;;;;; Στείλτε τά μου στο e-mail.... drmakspy@hotmail.com.... Θα επιλέξουμε μαζί κάτι από αυτά.... Θα βάλουμε και κάποιο δωράκι... Σε βιβλίο.... Εγώ σκάρωσα αυτό που ακολουθεί..... )


Τώρα που αυτό το λεωφορείο
σε πάει ή σε φέρνει απ' την δουλειά σου
σκέψου να φέρεις ζεστασιά στο κρύο
μ'ένα χαμόγελο βγαλμένο απ' την καρδιά σου...

Αργοναύτης 30/03/2011

7 σχόλια:

  1. Έχω μάθει για τη δημιουργική γραφή σας... Και ζηλεύω που δεν μπορώ να είμαι εκεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενδιαφέρον! Με δυσκολεύει η ..ομοιοκαταληξία..
    Είναι απαραίτητη;

    Αν μου έρθει κάτι αυτόματα...; θα στείλω.

    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλό Σπύρο, εμπνευσμένο και δυνατό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευαγγελία μου

    μακάρι να ήσουν..... θα ήσουν σίγουρα δυνατό κομμάτι της παρέας.... Ξεκινίστε με κάποιους όπου βρίσκεσαι... Έτσι ξεκινήσαμε κι εμείς.....


    Ρεγγίνα μου

    Όχι δεν είναι απαραίτητη... Ψυχή και έμπνευση θέλει... Ο λόγος γίνεται ποιητικός με αυτά και με το μέτρο....


    to alataki μου

    Ήταν στιγμή καλή γλυκειά μου.... Ήρθε μόνο του σαν ποτάμι που φούσκωσε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παιδιά δεν είναι δύσκολο!!!! Δοκιμάστε! Έχω λάβει λίγα αλλά ωραία κομμάτια... Ελάτε! Κάνετε μια προσπάθεια και για τα δύο σκέλη του διαγωνισμού!!! Δώστε την ψυχή σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ τώρα είδα αυτή την ανάρτηση, αλλά... δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι το δικό σου ποίημα! Πολύ δυνατό! Εύγε σου! :)

    σμακ

    ΑπάντησηΔιαγραφή