Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

Μ(π)αλωμένος γάμος, τρίτη ημέρα παραστάσεων...

    Αγαπημένοι μου φίλοι....
...μετά την πρεμιέρα και την δεύτερη ημέρα με πάνω από 150 άτομα την κάθε μιά, τα νέα ταξίδεψαν γοργά και σήμερα μια και Σάββατο με σχετικά καλό καιρό έγινετο αδιαχώρητο... Μέχρι και στα σκαλάκια και όρθιοι... Η αίθουσα σείονταν από τα γέλια... Φοβερή εμπειρία και ευτυχώς θα την ζήσω για άλλες 5 ημέρες... Πόσο θα ήθελα να γινόταν κάποιοι από εσάς να ήταν εδώ... Σας αγαπώ πάντα.

Υ.Γ. Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω πρόβλημα να μπω στα σχόλια να γράψω, να σας απαντήσω... Απλά τα βλέπω από τον πίνακα ελέγχου... Δεν καταλαβαίνω αλλά μάλλον έχει πρόβλημα το Blog μου ή κάκιασε ο Blogger μαζί μου!

3 σχόλια:

  1. Μπράβο σας Σπύρο, πολλά συγχαρητήρια. Πολύ στεναχωριέμαι που δεν μπορώ να έρθω να σας δω. Αυτοί οι τίτλοι όμως, όπως "Δρα-παίκτες" και "ο μπαλωμένος γάμος", ευφυέστατοι.
    Να περνάς καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Σπύρε. Πίνω τσίπουρα στην γειτονιά σου ;-)
    Εχω έρθει για 3ήμερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή