Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Ύπνος δικαίου




      Ύπνος δικαίου



      Παίρνω τον κάματο της μέρας αγκαλιά
      κι ένα τραγούδι που είχα ακούσει τελευταίο
      στα όνειρά μου να κρατάει συντροφιά
      να 'ναι το ένα από το άλλο πιο ωραίο.
      
      Μόνο στον ύπνο μου ξεχνώ την μοναξιά
      όταν 'σφαλίζουνε βαριά τα βλέφαρά μου.
      Της μέρας οι εφιάλτες μου πετούν μακριά
      κι ότι ποθώ μοιάζει να έρχεται κοντά μου.
      
      Ύπνος δικαίου με τυλίγει στοργικά
      να ξεκουράσει την ψυχή και το κορμί μου
      πληγές να κλείσουν τα δικά του μαγικά
      γερός ν' αρχίσω νέα μέρα στην ζωή μου...

                                        Αργοναύτης 13/04/2013

6 σχόλια:

  1. Μέσα στον ύπνο έρχονται και τα όνειρα...
    κι εκεί μπορεί να γίνεις άρχοντας και βασιλιάς
    και νάναι στα πόδια σου απλωμένα ότι ποθεί η ψυχή σου...
    Τα στιχάκια περιέγραψαν τόσο όμορφα
    τον ύπνο του δικαίου.
    Μακάρι να μπορείς πάντα να κοιμάσαι αυτόν τον ύπνο τον βαθύ τον όμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή μου Φλώρα! Σε ευχαριστώ για τα καλά λόγια και τις ευχές! Η επίσκεψή σου με γεμίζει πάντα χαρά μια και δεν έχω πια πολλές επισκέψεις! Και πως να έχω όταν δεν κάνω... Δεν παραπονιέμαι με κανέναν... Με τον εαυτό μου μόνο..

      Διαγραφή
  2. Σπύρο οι επισκέψεις δεν μετράνε την εκτίμηση και το σεβασμό που έχουμε ο ένας για τον άλλο. Κι αυτά είναι δεδομένα μεταξύ μας και το ξέρεις.
    Απόλαυσα τον "ύπνο" σου, είναι άλλωστε κάτι που αποτελεί και δική μου ευχαρίστηση...
    Να'σαι καλά και καλή δύναμη σ' ότι κάνεις εύχομαι ολόψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου! Τι χαρά! Στενοχωριέμαι που δεν σας την δίνω κι εγώ με τις επισκέψεις μου... αυτό είναι όλο... Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια... Ας τον απολαμβάνουμε με καθαρή καρδιά και σκέψη...

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα φίλε Σπύρο.
    Έπεσα σε Ύπνο Δικαίου, μα..δικαιώθηκα, γι' αυτή μου την επίσκεψη στο μπλογκ σου. Αν βρεις ποτέ χρόνο (πράγμα σπάνιο από ότι λες!)μπορείς να με επισκεφτείς. Θα χαρώ να τα πούμε.

    http://pistos-petra.blogspot.gr/

    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ! ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ από καρδιάς κι εσένα! Φυσικά και θα έρθω! Χαίρομαι που βρήκες κάτι καλό εδώ να πάρεις μαζί σου! Σίγουρα κάτι θα βρω κι εγώ σε σένα να πάρω μαζί!

      Διαγραφή