Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

Η ευωδιά σου



Η ευωδιά σου

Κάθε γυναίκας έχει η μνήμη μυρωδιά
ξεχωριστή η καθεμιά και διαλεγμένη
άλλη αιθέρια απαλή κι άλλη βαριά
άλλη οικεία στο μυαλό και άλλη ξένη...

Κι εσύ μυρίζεις γιασεμί σαν γειτονιά
κάπου στης πόλης τον ιστό που είναι κρυμμένη,
που έχει αυλές γιομάτες γλάστρες στη σειρά
και στο τσιμέντο με παρτέρια επιμένει...


                                          Αργοναύτης 
                               Βόλος 03/09/2013

6 σχόλια:

  1. Κουρασμένος-ξεκουρασμένος, εξακολουθείς να κεντάς με τα λόγια σου!! Σε φιλώ γλυκά κι από δω και καλό σου βραδάκι! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κουρασμένος-ξεκουρασμένος, εξακολουθείς να κεντάς με τα λόγια σου!! Σε φιλώ γλυκά κι από δω και καλό σου βραδάκι! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπυρέτο μου μια και η Γιάννα τογραψε δύο φορές,επωφελούμαι η τεμπέλα και το οικειοποιούμαι!χαχαχαχα και για να μη με παρεξηγήσεις εντελώς,συνεχίζω...
      Μ αρεσε και η Ιταλική του βερσιόν στο Φ/Β,στο ποίημα πάει γενικά το Ιταλικό,το κάνει πιο μουσικό.Εσένα λοιπόν διαθέτει άρωμα μετά μουσικής!!!
      Βaci tanti carissimo amico.
      Gioia

      Διαγραφή
    2. Πετρούλα μου... Τι να πω σε αυτό το σχόλιο... Μόνο...σνιφ...

      Διαγραφή
    3. Gioia mia...
      Εσείς οι επτανήσιοι τό 'χετε και στην ομιλία περισσότερο από μένα... Έγραφα και μπορώ να γράψω με ρυθμό και μέτρο και με ρίμα ακόμη ακόμη στα ιταλικά και με άνεση μάλιστα... ήθελα όμως να το αποδώσω πιστά και κάπου τα χαράμισα στην Ιταλική versione...

      Διαγραφή
    4. Σπυρέτο μου
      θεωρώ οτι είναι τόσο πλούσια η γλώσσα μας που η μετάφρασή της,έστω και στην Ιταλική, μειώνει τους στίχους στην ακριβή τους απόδοση. Πιστεύω οτι θα συμφωνείς μαζί μου.
      Την αγάπη μου ποιητικέ μου Ιταλεβολιώτη!!!

      Διαγραφή