Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

Είσαι για μένα ποίηση... κάτι φρέσκο μετά από καιρό για την σημερινή ημέρα...

Είσαι για μένα ποίηση...

Όταν αντάριαζε η ζωή από την καταιγίδα
κι όταν της θλίψης το κρασί πότιζε την ψυχή μου
ήσουνα καταφύγιο, παρηγοριά κι ελπίδα
η λύτρωση που τάιζε ξανά την αντοχή μου...

Από μικρός στις δύσκολες στιγμές σ' αποζητάω'
χαίρομαι να ακροβατώ ανάμεσα στις λέξεις
και στις στροφές σου εδώ και 'κει πάντα να τριγυρνάω
σαν έρχεσαι και μου ζητάς μαζί μου εσύ να παίξεις.

Να ταξιδεύει μου ο νους για νά 'βρει το ρυθμό σου
και να χτυπάει η καρδιά στα μέτρα τα δικά σου
να ξεγυμνώνεται η ψυχή λουσμένη απ' το φως σου
και ν' αλαφρώνει ο πόνος μου από το άγγιγμά σου.

Είσαι η τέχνη που αγαπώ πιότερο από τις άλλες
τέχνη του λόγου ακριβή σαν το μαργαριτάρι
με περιμένεις πάντοτε με ανοιχτές αγκάλες
κι ας σ' είχα χρόνια φυλακή σε κάποιο μου συρτάρι.

                                                      Αργοναύτης 21/03/2014


4 σχόλια:

  1. ...Και πρώτη ημέρα της Άνοιξης, Αργοναύτη μου χαμένε στο διάστημα της Απουσίας σου... Καλή Άνοιξη κι ας χάθηκες από τη γειτονιά μας. Μας λείπεις. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρούλα μου... Καλή Άνοιξη στις ζωές όλων μας... Και μεταξύ μας να χαίρεσαι όταν χάνομαι... ΔΕΝ έχω κάτι να ξορκίσω... Τότε έρχομαι πότε πότε για καλό ή για κακό εξαρτάται. Αυτή την φορά ήταν για καλό. Και σε λίγο, αφού απαντήσω έρχεται κι ένα ξόρκι...

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Mahlerάκο αγαπημένε!!! Τι υποδοχή!!! Ευχαριστώ που ήρθες κι εσύ! Ισχύει ότι έγραψα σαν απάντηση στην Joan!...

      Διαγραφή